Bülent Murtezaoğlu wrote:

>    AD> Merhaba, Evet ALU'nun kullandigi wiki sistemini ya da
>    AD> CLiki'nin wiki sistemini kullanabiliriz, ama bu sistemler icin
>    AD> oncelikle lisp destegi olan bir hosting firmasi ya da adanmis
>    AD> bir makine (shell erisimi, UCW, Aranedia, vb..  gereksinimler
>    AD> icin) bulmamiz gerekmekte, ayrica sadece CL degil de diger
>    AD> fonksiyonel dillere de destek verilmesi taraftariyim en
>    AD> azindan kucuk de olsa kendi kullanici guruplari oluncaya
>    AD> kadar.
>
>Tech-coop (Bill Clenmentson da orada) ne güne duruyor?  Yahut belki
> [...]
Bunlarin problem olacagini sanmiyorum, neyle yapmak istediginize karar
vermeden once asagidakilere bir goz atin isterim:

darcs get http://www.core.gen.tr/projects/ucw+/
darcs get http://www.core.gen.tr/projects/core-server/

Core Server 1.0pre'de shu an, pardus ve gentoo destekliyor, bizim icin
butun angarya isleri hallediyor, template ucw+ app yaratabiliyor, app
kendinden prevalence db ile geliyor persistence derdi kalmiyor. Apache,
postfix, ucw-server, tinydns yonetebiliyor. Kisacasi bir uygulamanin
gerektirdigi alt yapi islemleri ile ugrasmaya gerek kalmadigini
dusunuyorum. Gerisi yazmak isteyene kalmi$:))

Ucw+'in da bir tek backbutton problemi kaldi, begenmedigim birkac yontem
var ortalikta, daha iyisini bulmaya calisiyorum, bu yuzden bekletiyorum
bu ozelligi.

Bir namespace problemi yuzunden core-server'dan once ucw+'i yuklemek
etmek gerekiyor. SBCL uzerinde kosturuyoruz, 64bit'te denedik.

--
Saglicakla,

Evrim Ulu <[EMAIL PROTECTED]>
Kor Bilisim Teknolojileri