Merhaba arkadaslar,

Biraz once simor ile tekrar konustum kendisi her logoda 5-6 farkli gonderme
oldugunu soyledi ve kendisi sizden fikirlerinizi yazarken bu gondermeleri
gorup gormediginizi de belirtmenizi istedi, bir tanesini ben soyleyeyim
ornek olmasi icin logolardan birinde recursion'a gonderme var, digerlerini
siz bulun (simorun amaci logolarda istenileni verip veremedigini anlamak
oldugundan bunu bir tur Da vinci sifresi olarak dusunmeyin lutfen).

Bir onceki mesajim da bir anlik hezeyan icin de CLIM ve CLX hakkında
yazmisim kusura bakmayin, ve isterseniz gormezlikten gelebilirsiniz. Yazim
hatalari icinde ozurlerimi kabul edin.

Iyi calismalar.

DEMIRKILIC Altan