Selam,

Emacs ile daha çok Java kodu yazdığımdan sıklıkla ihtiyaç duyduğum bir
özelliği (getter/setter'ların otomatik eklenmesi) basit bir elisp
fonksiyonu şeklinde buldum[1]. Ancak bu haliyle beni tatmin etmedi
açıkçası. Her değişken için ayrı ayrı girmek zor geldi. (e)lisp bilgim
olmadığı için aynı işi istediğim gibi yapan bir Perl betiği
yazdım[2]. Ancak bunu Emacs içinden kullanabilmem için bir yöntem olup
olmadığını merak ediyorum. En basitinden aktif buffer'ı alıp yazdığım
betiğe standart girdiden gönderip, betik çıktısını da etkin
buffer'daki içerik ile değiştirebilecek bir elisp fonksiyonuna
ihitiyacım var.

Şimdiden teşekkürler.

[1] http://jspwiki.org/wiki/InsertingGettersAndSettersInEmacs
[2] http://rafb.net/p/6Q7qV065.html