"Emre Sevinc" <[EMAIL PROTECTED]> writes:

[...]

> Acaba JDE'yi yani Java Development Environment for Emacs'i incelediniz
> mi? Istediginiz isleri JDE ile daha kolayca yapmak mümkün olabilir mi?

Evet, bunu denemiştim geçmiş zamanda ve şimdi tekrar denedim, ancak
geçmiş zamanda yaşadığım hayal kırıklığını yine yaşadım. Sonuç olarak
JDEE benim için değil. Performans olarak çok kötü, haddiden fazla
gereksiz (aslında gereksiz demeyelim de, benim kullanmadığım ve
kullanmayı düşünmediğim) özelliklerinden dolayı pek ısınamadım. Salt
Emacs ve java-mode fazlasıyla işimi görüyor aslında, tek istediğim
otomatik olarak get/set metodlarının eklenmesi veya buffer'ı herhangi
bir script'e pipe edebilmek. Bundan fazlası -en azından şimdilik- pek
lazım değil.

[...]

Sevgiler.

> --