From: <[EMAIL PROTECTED]>
To: "CyberCafe21" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, September 13, 2004 2:11 PM
Subject: Re: [CC21] ovh

Salut,

desole, mais ici, c'est au boulot et cote virus, on est a jour et on
utilise pas BT Telecom...
Je crois que c'est quelqun qui cherche a se faire passer pour moi....

On pourrais pas faire des remplacement automatique des addresses utiliseesl
 ors de nos envoi vers la liste pour remplacer les points et les arobasesp
 ar quelque chose de plus complex ( Dot/Point AT/Arobase) ?

A+

On 12/09/2004 20:36:09 CyberCafe21 wrote:
> [...]
Espagne
>Et terminal-4.org à partir de l'IP 213.9.245.179 qui appartient aussi à
BT
>Telecomunicaciones  en Espagne.
>
>Donc si vous nous lisez depuis l'Espagne un petit nettoyage de votre
machine
>s'avère nécessaire
>

>Pascal

Visit us at http://www.clearstream.com

IMPORTANT MESSAGE

Internet communications are not secure and therefore Clearstream
International does not accept legal responsibility for the contents of this
message.

The information contained in this e-mail is confidential and may be legally
privileged. It is intended solely for the addressee. If you are not the
intended recipient, any disclosure, copying, distribution or any action
taken or omitted to be taken in reliance on it, is prohibited and may be
unlawful. Any views expressed in this e-mail are those of the individual
sender, except where the sender specifically states them to be the views of
Clearstream International or of any of its affiliates or subsidiaries.

END OF DISCLAIMER