Hej Thomas,
Rigtig god pointe.

Jeg har kigget på et par stykker af dem og jeg har svært ved at se hvori
fejlene består. Kan du gennemskue om der reelt *er* fejl i de pågældende
strenge eller om det er en 'gammel' kontrol som vi bare ikke har fået
fjernet?

Som jeg ser det er det advarsler som ikke nødvendigvis betyer at der
*er* et problem, men at der *måske* er et problem.

Når vi oversætter skal vi være opmærksomme på de små advarsler i højre
side og evt. slette dem hvis vi konstaterer at der *ikke* er noget galt.

Den mergede hjælp er med i 3.3.1 RC2, så vi kan kontrollere om der er
fatale fejl.

/Leif