Hej scootergrisen,

Se mine kommentarer inline.

/Leif

Den 8. marts 2018 kl. 19.13 skrev scootergrisen <scootergri...@gmail.com>:

> Hvor findes oversættelsen af strenge på https://da.libreoffice.org/
> Synes ikke jeg kan finde "LibreOffice er en omfattende og professionel
> kontorpakke" men det måske noget gammelt noget der er ændret?

Hjemmesiden er en rodet blanding af oversatte strenge og individuelt
indhold. Teksten på forsiden er indhold som vi er nogle få personer der kan
rette.

> På https://da.libreoffice.org/foreningen/bidrag/ er links til "Medlemmer
> i undermenuen men siden giver "Page Not Found".

Menupunktet Medlemmer har jeg slettet, men der er åbenbart en cache. Jeg
holder øje med om den er væk i morgen.

> Måske "Support"-linket skulle hedde "Forum".
>
> På https://da.libreoffice.org/shop/ står "Herunder ser du et eksempel på
> et af vores produkter:" men det på billedet kan man vel ikke købe.

Menupunktet Shop har jeg slettet, men der er åbenbart en cache. Jeg holder
øje med om den er væk i morgen.

> "Dokumentation" linket til http://www.libreoffice.org/get
> -help/documentation/ men det lader til at være en side om feedback, og på
> engelsk. Ville vel være bedre at linke til https://helponline.libreoffice
> .org/ eller hvad der nu skal linkes til.

Vi har ikke en dansk side at  lande på. Hvad gør vi? Skal vi linke til den
internationale side?

> Der mangler også fejlsider til hvis man besøger en sider der ikke findes.
> F.eks. står der "The requested page could not be found." hvis man besøger
> https://da.libreoffice.org/findes-ikke

Fixet.