Her,
Se kommentarer inline.

/Leif

Den 16. marts 2018 kl. 17.40 skrev scootergrisen <scootergri...@gmail.com>:

> På https://da.libreoffice.org/ er indsat noget med facebook.

Ikke at jeg personligt ønske at se det men det tit de der ting med facebook
> er for korte i bredden fordi "Like" er kortere end "Synes godt om".

Hos mig stod det fint, men jeg har fjernet Google+ og taget Facebook ud af
tabellen.

Det med google+ ser ud til at være slået fra. JavaScript-koden er
> udkommenteret. Så der er bare logo + Nyheder + "-".
>

> "systemkrav"-linket på https://da.libreoffice.org/hen
> t-libreoffice/installation/linux/ er vel forkert.

Kan du være lidt mere præcis omkring hvad der er forkert?

> "her"-linket på https://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/installation/
> findes ikke.

Linket er overflødigt, så jeg har fjernet det.

> Desuden er "her" og "klik her" ikke gode navne til links.
> Det er bedre at kalde linket det man kan forvente at besøge.
> Altså "Hent den relevante version af programmet" vil være et bedre navn
> til linket i dette tilfælde.
>
> På https://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/installation/linux/ findes
> følgende to gange men det må vist kun være på samme side én gang:
> <a style="text-decoration: none;" name="Installing_a_Language_Pack">

Det er fjernet.

> Samme med:
> <a style="text-decoration: none;" name="De-Installation_of_a_Pre
> vious_Version_of_Community-Supplied_LibreOffice_for_Linux">

Det er også fjernet.