Hej alle

Jeg fik desværre slet ikke testet Notebook bar i dag, fordi jeg ikke kunne finde den nogen steder! Er det bare mig, eller er der andre der mangler menupunkter om Notebook bar på dansk?

Nedenstående er fra hjælp:

/To elementer i menuenViskontrollerer notebook linjen_:____Værktøjslinje layout_og_Notebook linjen__. _/Jeg har ikke hverken Værktøjslinje layout eller Notebook linje i menuen vis.
/__/

   /Brugergrænsefladens udseende/

/Valget for toolbar layout definerer hvilke elementer i brugergrænsefladen der er synlige. De tilgængelige layouts er:/

 *

   /Standard– klassisk tilstand med to synlige værktøjslinjer –
   Standard og Formatering. Sidepanelet er delvist sammenklappet og
   viser kun faneblade./

 *

   /Enkel værktøjslinje– en enkelt værktøjslinje med alle oftest brugte
   funktioner. Sidepanelet er sammenklappet./

 *

   /Sidebar– Sidepanelet er helt åbent og der er kun en værktøjslinje
   synlig: Værktøjslinjen Formatering./

 *

   /_Notebook bar___– Alle værktøjslinjer og sidepanelet er skjult og
   notebook-linjen er placeret i toppen. Menupunkter:Vis-Notebook barer
   kun aktiv i denne tilstand og brugeren kan derfor vælge et notebook
   bar layout./

Jeg har heller ikke menupunktet Notebook bar

/Preben

Problemer? https://da.libreoffice.org/kontakt-os/postlister/