Hej alle,

Version 6.3 forventes at blive frigivet i starten af august. Jeg er selv på
ferie på det tidspunkt, så jeg vil gerne have hjælp til at få oversat
frigivelsesnoter og opdateret hjemmesiden.

Frigivelsesplanen:
https://wiki.documentfoundation.org/ReleasePlan#6.3_release

LibreOffice 6.3RC1 forventer jeg bliver offentliggjort i morgen mandag.

Vi mangler at få godkendt ganske få strenge i Pootle:
https://translations.documentfoundation.org/da/

Jeg er begyndt at oversætte Frigivelsesnoterne her:
https://wiki.documentfoundation.org/ReleaseNotes/6.3/da

Log ind og klik på "Oversæt".

Lidt senere skal vi have kigget på hjemmesidens frigivelsesnoter:
https://da.libreoffice.org/om-libreoffice/features/

Som nævnt er jeg på ferie når det går løs, så jeg skal bruge nogen til at
hjælpe mig. Jeg vil foreslåa t vi starter med at oversætte frigivelsesnoter
på Wiki'en, og så overfører de vigtigste overskrifter til hjemmesiden.

Mvh.
Leif

Problemer? https://da.libreoffice.org/kontakt-os/postlister/