Kære alle her på dansk-listen

Den nyligt frigivne version 24.2.4 af LibreOffice har 100% oversættelse til
dansk af brugerfladen. Hvis nogen falder over uheldige oversættelser, så sig
endelig til!

Hjælpeteksterne er knapt så ajour. For 24.2-serien er der nu 89% dansk
oversættelse. Master-udgaven, som vil blive til 24.8 efter sommerferien, har
fået tilføjet flere hjælpetekster, og her er det aktuelle tal 88% dansk
oversættelse. Tal der nærmer sig 90% kan ses på flere måder:

  *   Forgængerne har lavet et stort stykke arbejde at bygge videre på, mange
tak for det!
  *   Men med over 10% ikke-oversatte hjælpetekster, vil mange møde dem, når de
bruger hjælpefunktionen.
Så der er stadig både plads til og brug for flere hænder i
oversættelsesarbejdet. Se tidligere tråd om "Den løbende oversættelse af
LibreOffice til dansk" for flere detaljer. Som sagt før: Man bestemmer helt
selv, hvor meget, man bidrager med.

Man kan også være ret anonym med arbejdet, hvis man ønsker det. Notifikationer
fra Weblate-systemet giver besked om, at der er kommet bidrag fra andre end mig
selv - men så vidt jeg kan se ikke mere end et brugernavn, jeg kan f.eks. kun
lave statistik på egne bidrag.

Med venlig hilsen
Lars

Her kan du læse om dine rettigheder, når regionen behandler oplysninger om
dig<https://rn.dk/oplysningspligt>

Problemer? https://da.libreoffice.org/kontakt-os/postlister/