En sia retpoÅto de mardo, la 26-a de AÅgusto 2003 je 17:24 (+0100), Edmund
GRIMLEY EVANS skribis:

> Mi pensas, ke ne eblas facile solvi tion kun la komando iconv. Solvo
> estus fari propran version de la komando iconv el la biblioteka
> funkcio iconv. Se vi havas la fonton de Mutt Äemane, vidu la funkcion
> mutt_iconv en charset.c, kiu faras ion similan.

Do jen, mi provis... kaj sukcesis.
Do dankon kaj dankegon, Edmundo.
Fakte, mi uzis la funkcion fgetconvs el charset.c, kiu precize faras
la saman laboron ol la komando iconv.

> Äu vi jam pripensis la inversan konverton, se vi volas ekzemple
> aÅtomate surogatigi la Esperantajn literojn en mesaÄoj al difinitaj
> homoj, kiuj ne Åatas ricevi neaskiajn mesaÄojn?

Jes, mi pripensis. Nun, mi havas ankaÅ skripteton, kiu Äuste faras la
inversan konverton. (Tie ne iconv problemo, cxar mutt aÅtomate konvertas
korekte la mesaÄon).
Tamen, mi uzas Äin mane per makroo:
 macro compose \ex "F /home/jc/.mutt/iksigi\n"
(La F estas la funkcio filter-entry de mutt)

Se mi bone komprenas vin, vi proponas ion tute aÅtomatan.
Mmmh... Mi pensis pri tio, tamen mi ne trovas eblecon.
send-hook ne kapablas ÅanÄi la korpon de mesaÄoj.
Do kiel?

Dankeme,
JC
--
Kio tra l' dentoj travenis, tion la lipoj ne retenos