Hola Carles,

He provat durant una bona estona de configurar-lo, però no me n'he sortit...
Ho seguiré intentant, malgrat no he trobat gaire informació per internet (hi
ha un tutorial però és per a sistemes amb ISPconfig instal·lat, i jo no tinc
ni vull ISPconfig).

Moltes gràcies a tots,

Roger

El 28/01/08, Carles Briansó <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: