No és mala idea, però em temo que donarà problemes perquè quan alguna
aplicació PHP creï un fitxer i se li canviï el propietari, si està en mode
755 (per exemple), ja no el podrà modificar, i podria deixar de funcionar.
L'ideal és fer que l'apache faci les coses com a un altre usuari i, si més
no, fer un chown recursiu, però només un cop.

Moltes gràcies,

Roger

El 28/01/08, David Trigo Chávez <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

> El que se m'acudeix asi ràpidament es fer un script que modifiqui el
> propietari y el grup del ficher de cada carpeta, i que estigui programat en
> el cron.
>

> Per exemple, si els fitchers estan en la carpeta de pepe fer un.
>
> for $i (ls carpeta)
>
>        chown $i <nom carpeta>
>

> (l'escript no funciona)
>

> Es una solució una mica cute i rapida per sortir del pas, segurament hi ha
> altres de millors.
>

>   >

> Salutacions,

> [...]

Respondre per correu electrònic a