Salut,

és el primer cop que faig una demanda a la llista, però haig de dir que
ja n'he après un munt.

Si configuro l'hivernació amb el gestor d'energia del xfce4 i li demano
que quan tanqui la tapa del portàtil, em fa l'hivernació i es tanca bé,
però quan s'engega llavors sembla que no arrenca les X's i es queda amb
la pantalla negra i no em deixa accedir ni a les consoles de text. I
haig de tancar l'ordinador a sac però no em fa cas.

En canvi, si executo pm-hibernate ho fa perfectament. I am systemctl
hibernate, també.

Si configuro el botó de sortida del xfce perquè també hiverni, també ho
fa sense problemes.

Només és el detall del tancar la tapa.

Per cert, el suspèn perfectament en qualsevol de les maneres. Només em
passa amb la hivernació.

Merci per avançat.

Vinga,

Salut i desobediència!