Salut,

si, si, és una super pista per investigar. Merci Narcís.

He estat remenant, però no m'acaba de sortir, haig de barallar-m'hi més.

Però d'aquesta manera pots afegir un script a l'execució de tot plegat.
Va una mica diferent, però he pogut remenar.

Hi ha els canals i les propietats, a més pots llistar les diferents
opcions. Per exemple, per veure els canals:

xfconf-query --list

i llavors llistar les propietats d'un canal concret:

xfconf-query -c xfce4-power-manager --list

i la gràcia és que pots configurar perquè sigui un tipus string i no pas
booleà i afegir-li un script de l'estil:

xfconf-query -c xfce4-power-manager -p
/xfce4-power-manager/lid-action-on-battery -s "/usr/bin/sudo
pm-hibernate" --create -t string

Però no m'acaba de funcionar. Segueixo investigant. Però altre cop
gràcies, Narcís.

A més, he vist que hi ha el fitxer de configuració genèric a

/etc/xdg/xfce4/xfconf/xfce-perchannel-xml/xfce4-power-manager.xml

però també m'has fet veure que hi ha el del directori personal, que és
el que es canvia al fer servir la comanda xfconf-query

.config/xfce4/xfconf/xfce-perchannel-xml/xfce4-power-manager.xml

Però sembla que l'escript no l'executa. Haig de seguir investigant.

Vinga,

Salut i desobediència!

                                        Enric.

A 07-09-2017 08:09, Narcis Garcia escrigué:

Respondre per correu electrònic a