A 2024-08-25 19:42, Xavier De Yzaguirre i Maura escrigué:
Bon dia, jovent,

Veig que si no m'espavilo el mes d'agost quedarà verge de correus.

Voldria saber quants de vosaltres esteu utilitzant Trixie, i com us
va.

Estic pensant a canviar a la testing. Què en penseu?

--
Xavier De Yzaguirre
xdeyzaguirre_at_gmail_dot_com

Bon dia Xavier i llista,

Instal.lo BookWorm (D12) a tots els equips -de casa, dels amics i de la feina-, excepte al meu ordinador personal on tinc Trixie (D13).

Tot i que Debian Testing va bé, cada alguns anys dona "sustos", que si ets un/a usuari/a amb una certa experiència no t'haurien de causar un gran ensurt. Per exemple aquest any que migraven totes les llibreries a time64, si et despistaves per un problema de dependències una actualització et podia desinstal.lar tot l'escriptori. Aquests problemes de Testing normalment no es resolen d'un dia per l'altre sinó que tarden algunes setmanes.

Ara recordo quan fa uns any a Testing em va deixar de funcionar el tallafocs -i per tant l'enrutament a un router amb Debian Testing- per algun motiu relacionat amb IPForwarding que va tardar bastant temps en arreglar.

Jo t'aconsello que si necessites estabilitat, o no són equips teus que puguis administrar en el dia a dia, instal.lis una Estable. D12 funciona molt bé i els navegadors es van actualitzant. Els motius pels que tinc D13 al meu ordinador personal no és pas per productivitat, sinó per que tinc "versionitis" i m'agrada veure com s'actualitza el programari a la última tot i que no necessiti les noves característiques que s'instal.len, i per que m'agrada informar a empaquetadors/es i desenvolupadors/es dels problemes que vaig trobant al programari de Testing.

Salutacions i bon estiu

Respondre per correu electrònic a