On Mon, 07 Mar 2005 23:33:59 +0100, HaflingeR <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Witam.
>
> Wojciech Ziniewicz napisaÅ(a):
>
> Warstwa fizyczna jest pierwsza warstwa. A w temacie piszesz o drugiej
> warstwie (to juz warstwa ÅÄcza danych). Rozumiem, ze chodzi jednak o
> warstwe fizyczna. A wiec w/g mojej wiedzy to sa takie przyrzady jak
> analizatory widma dzieki ktorymi mozesz okreslic taki paramter jak
> stosunek sygnal szum zadanego kanalu. Na podstawie tego parametru i
> odpowiednich wzorkow (Telekomunikacyjne Twierdzenia Shanona) mozesz
> wyliczyc teoretyczna przepustowosc kanalu. Teoretycznie im lepszy
> [...]
Pomiar mi taki potrzebny np z takiego wzglÄdu Åe chce zobaczyÄ jak
moje ruterki radiowe obsÅuÅyÅyby kanaÅ E1, jaka przepÅywnoÅÄ jest na
bridÅach.. snmp oczywiÅcie odpada, iperf teÅ..  prawdopodobnie bÄde po
prostu musiaÅ postawiÄ coÅ takiego
linux(iperf)------(bridge... xxx routerÃw)-----linux(iperf)..  bÄdzie
to jakiÅ wykÅdanik zapewne..

p.s. maszyny hardware'owe mierzÄce przepÅywnoÅc ÅÄcza w warstwie
ficzynej kosztujÄ strasznie duÅo i musiaÅbym mieÄ dwie ;/

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz