Jarek Bylina <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> Witam wszystkich.
>
> Mam nastepujacy klopot:
>
> Mam Potato, a w nim zainstalowanego Ximian Gnoma
> wraz z Ximian Evolution (instalacja z internetu
> z pakietow ximianowych). I w wyswietlanych
> tekstach listow (zarowno pisanych przeze mnie
> jak i odbieranych) zamiast polskich literek mam
> '_' (podkreslenie)... Probowalem juz chyba wszystkiego,
> ale nic...

Ba, ja mam 2xwoodyego, na jednym chodzi ładnie a na drugim też nie
mogę uzyskać polskich znaków. O ile pamiętam, na tym pierwszym
ustawiałem gdzie się da polskie locale a także 'polskie' parametry w
ramach konfiguracji gnome i cholera wie czego jeszcze.

--
( Marcin Kasperski   | Osoba jest omegalizacją ewolucji uniwersalnej na      )
( http://www.mk.w.pl | określonym odcinku etapowym (Teilhard de Chardin)     )