Dnia 2002.07.27 19:51 Daniel Podlejski napisał(a):
Karol Czachorowski napisał(a):
[...]
: Żadnych. Tylko jeśli masz płytę z chipsetem VIA, nie optymalizuj jądra
pod
: K7/Athlon. Zdaje się, że do tej pory jest jakiś bug z optymalizacją.

Bzdura. Od prawie dwóch lat używam Durona na płycie z chpsetem VIA
vt82c686a,
i nigdy nie miałem problemów z powodu optymalizacji dla K7.

Ja mam vt82c686b/Duron 850 i niestety za nic nie chce mi ruszyć takie jądro (a próbowałem większość z 2.4). Gdzieś widziałem spis chipsetów, na których jądro nie pójdzie z optymalizacją K7 (postaram się to znaleźć). Dodam jeszcze, że żadna inna aplikacja tak optymalizowana nie sprawia problemów.

Karol