On Fri, Jul 26, 2002 at 09:01:52AM +0200, Misiek wrote:
> Mam Durona 600 na płycie Gigabyte'a. Nie miałem żadnych kłopotów z potato,
> od miesiąca cieszę się woodym. Instalowałem na nim tez red hata - tez
> żadnych kłopotów.
> Polecam.
> P.S. Nie znam się na pracy procesorów. Ale nie rozumiem zabobonów typu
> "kupiłbym AMD ale są z nim kłopoty". Mam już 3 amd (tego durona, AMD K6-2
> 333 na plycie shuttla i AMD 233 i nie miałem jakichkolwiek kłopotów, mimo że
> pracuje na różnych systemach i uzywam sporej ilosci aplikacji (matematyka
> [...]

A mi właśnie padł niedawno celeron, dostałem maszynę z Duronem i chyba
pół dnia próbowałem skompilować pod to kernel (oczywiście zacząłem od
ustawienia typu procesora) i w końcu odpuściłem i... zainstalowałem
kernel skompilowany z kernel-image-2.4.18-k7.*.deb. Może jak kiedyś
będę miał za dużo czasu, to popróbuję znowu...

R.

--
"First they ignore you. Then they laugh at you. Then they
fight you. Then you win." - Mohandas Gandhi.

Odpowiedź listem elektroniczym