On 20 Dec 2002 16:08:58 +0100
"Paweł Tęcza" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Widze, ze z kolegi to prawdziwy hardcorowiec :D To ja jeszcze sie zapytam jak
> z palca kodowac naglowki i dodawac zalaczniki? ;D

To wszystko przez 2 tygodniowa zabawe z ZMailerem i nie dzialaniem zewnetrznego
programu
do zatwierdzania maili (co ja nie robilem to ohoo ;)) - skonczylo sie na
przepisaniu kawalku programu ;)

Naglowek (wsio co nie dodaje smtpserver) mozesz pisac na poczatku jak Subject:
(w kolejnych liniach dajesz co chcesz).

Co do atachow no to jest problem ;) - najprosciej zakodowac z boku to base64 i
przekleic myszka ;))

Adrian Siemieniak | Administrator (at) Internet Center Polska
sauron(at)icenter.pl
tel. (0-71) 344-82-52 wew 26