Tohver napisaƂ.

> Witam.
> Przed chwila moj linux zrobil cos bardzo dziwnego. Pogrywalem sobie w cos
> pod Xami a on wylaczyl mi komputer (nie zamknal systemu tylko chamsko
> wylaczyl zasilanie). Co moglo to spowodowac? Jedyne co ostatnio zmienialem
> to wkompilowanie ACPI (kernel 2.4.18). Jak sprawdzic co sie wlasciwie stalo?

Witam.
Jedna z mozliwych przyczyn (to jedynie przypuszczenie) moze byc
krotkotrwaly zanik zasilania na tyle, krotki, ze po innych urzadzeniach nie
da sie go zauwazyc i na tyle dlugi, ze kondensatory elektrolityczne zasilacza
filtrujace napiecia wyjsciowe rozladowaly sie na tyle, ze napiecia te mniejszyly
sie
na tyle, ze komputer sie wylaczyl. Inna mozliwa przyczyna sprzetowa, to
chwilowa przerwa, na ktoryms zlaczu komputera. Mozna profilaktycznie
lekko docisnac wszystkie zlacza i jumperki. Gdyby dalej pojawialy sie
wylaczenia , basdz nawet dluzsze zaniki pracy komputrera tez moze je powodowac
zimne lutowanie , w ktoryms podzespole. Oby tak nie bylo.  Mam kiloka starych
plyt glownycfh, ktore raz dzialaja innym razem nie. Wiec trzeba bylo wymienic.
W.g mnie, to jednak najprawdopodobniej chwilowy zanik zasilania i
jezeli sie nie bedzie powtarzac mozna bedzie zagadnienie pozostawic.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
Krzysztof Zubik. | [EMAIL PROTECTED] | [EMAIL PROTECTED]
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000

  • reset Tohver
    • Krzysztof Zubik