On Fri, Jan 24, 2003 at 04:37:57PM +0100, Leaf wrote:

> czym sie rozni ext3 od ext2?

poza numerkiem w nazwie roznia sie tym, ze ext3 jest to ext2 z journalem.
konwersja z ext2 na 3 polega na wykonaniu polecenie tune2fs -j /dev/patrycja

a w ogole, to moje 15 kopiejek w sprawie journalowych systemow plikow:

kiedys korzystalem z reiserfs, ktory okazal sie byc niezbyt stabilny
pozniej korzystalem z ext3, ktory okazal sie byc niezbyt wydajny
teraz korzystam z xfs, ktory jest stabilny i szybki. miodzio.

http://oss.sgi.com/projects/xfs/
http://people.debian.org/~blade/XFS-Install/

k.

Odpowiedź listem elektroniczym