On Fri, Jan 24, 2003 at 10:09:18PM +0100, Tomasz T. Ciaszczyk wrote:
> [...]
>
> : ext3fs czyli ext2 z journalem:
> : + domyslnie quota
> hmm.. domyslnie? z tego co pamietam to trzeba sie patchowac do
> quoty...
>
> : reiserfs 3.6:
> : reiser4 - a przynajmniej to co o nim piszą:
> tutaj jedno mi sie nasuwa:
> - brak stabilnej choc w polowie finalnej wersji..
> - dwukrotnie (IMHO) zmieniany system binarny fs'a. tutaj wychodzi
>   powyzsza uwaga.
>
> Ja (czyt. moja firma) planujemy w najblizszym czasie sami zrobic testy
> albo xfs'a albo jfs'a... (niestety, ale zaden z innych systemow

Ja mam 2 'produkcyjne' serwery plikow z macierzami md raid0 na xfs'ie
i chodza slicznie (jeden juz ma prawie 3 miesiace uptime'u). jak to sie
ma do jfs'a to nie wiem bo nie uzywalem, ale xfs'a polecam z calej
sily - od reisera wole go 200razy, bo z tym ostatnim mialem pelno
problemow (wynikajacych wprawdzie z wadliwego sprzetu, ale fs
reagowal bardzo panicznie i wiele rzeczy sie psulo).

k.

Odpowiedź listem elektroniczym