On Mon, Jan 27, 2003 at 09:09:55AM +0100, Mateusz Pohl wrote:

> Pracuje na dosc wolnym sprzecie (PII 233, 128MB ram, karta graficzna 8MB,
>  SoundBlaster 16, dysk 20 GB IDE) i mam w zwiazku z typ male pytanko. W
>  chwili obecnej pracuje na Woody'm ale szczerze mowiac
>  "swiezosc"niektorych pakietow mnie nie zadowala :). Czy przy tak slabym
>  sprzecie przesiadka na Sid'a jest dobrym rozwiazaniem?

A których iksów używasz? Bo jeśli 4.X chodzą u Ciebie dobrze to chyba nie
powinno być problemów. W sidzie starych (3) chyba nie znajdziesz (pewien nie
jestem, nie używam).

>  Dodam jeszcze, ze z netu korzystam
>  przez SDI i nie bardzo mam ochote na sciaganie co chwile calej masy
>  pakietow, bo nie korzystam z netu sam (malutka siec na 4 kompy).

No, nie jest tak źle. Sam jakiś czas temu przeszedłoem na sida przez modem.
Trochę to trwało, ale warto było. Będzie paręset mega do ściągnięcia na
dobry początek, ale później nie jest już tak źle.

>  wyobrazam sobie upgradu do Sid'a przez SDI, ale jakos to bedzie :) Jest
>  sens takiej przesiadki? I czy jest ona w miare bezproblemowa, bo jestem
>  raczej srednio zaawansowanym uzytkownikiem Debiana.

U mnie większych problemów z przejściem nie było. Ale przyznam, że większość
rzeczy ręcznie updateowałem (raczej apt-get install niż apt-get
upgrade). Było parę problemów - pliki konfiguracyjne niektórych programów
się pozminiały i moje ustawienia za nic nie chciały się automagicznie
przekonwertować. Ale to tylko kwestia drobnych zmian.

I na koniec - sid wymaga jednak trochę czasu - jeśli
masz go mało to zastanów się 2 razy zanim przejdziesz...

Karol

--
                Karol Czachorowski