Paweł "Argail" Kowalski <[EMAIL PROTECTED]>
03-01-27 22:48

        Do:     debian-user-polish <debian-user-polish@lists.debian.org>
        DW:
        Temat:  Re[2]: NetMeeting - porty ... eh ci ludzie spox windozow ;(

> mam niestety przykre doswiadczenia z netmeetingiem, to znaczy
> nawet dla siebie bylem zmuszony spatchowac kernel i zaladowac
> modul, bo nie chcialo dzialac, sam DNAT nie wystarczyl, niestety...
> chronicznie z kumplem to testowalismy zeby ze soba pogadac,
> i u obydwu konczylo sie na patchowaniu kernela, to po prostu nie
> dziala i koniec.

> Poza tym babka niech wyraznie dostanie info o tym, ze jak ma prywatne
> IP to niech sie pocaluje z netmeetingiem i nie marudzi, bo sama sie
> na takie warunki zgodzila ...

Fakt niezaprzeczalny - jest z tym problem ....
Generalnie proponuje patchomatic do iptables, i moduły h323* - sądze że
powinno zadziałac. (nie sprawdzałem)

--
Paweł Kowalski

dziala ale nie do konca ja doszedlem do etapu, ze dzwiek/wizja byla ok
ale problemy z wywolanie usera za natem zalogowanego do serwera ils dalej
mialem doczytalem sie, ze jesli chodzi o 1 usera to mozna zrobic
forwardowanie portow
ale juz mi sie nie chcailo nad tym siedziec poprostu mialem inne zajecia i
jakos potem nie wracalem do sprawy
jesli chodzi o sam modul do maskarady to chyba mam cos innego niz jest na
sourceforge
jak chcesz to moge gdzies go odszukac daj znac na priv...

pozdrawiam
Tomek

P.S.
moze sa ludzie co zrobili NM w 100% chetnie skorzystam z doswiadczen