> dziala ale nie do konca ja doszedlem do etapu, ze dzwiek/wizja byla ok
> ale problemy z wywolanie usera za natem zalogowanego do serwera ils
> dalej mialem doczytalem sie, ze jesli chodzi o 1 usera to mozna zrobic
> forwardowanie portow
> ale juz mi sie nie chcailo nad tym siedziec poprostu mialem inne
> zajecia i jakos potem nie wracalem do sprawy
> jesli chodzi o sam modul do maskarady to chyba mam cos innego niz jest
> na sourceforge

pewnie tego co ja, z patch-o-matic, i to dzialalo bez zadnego problemu,
gadalem z ludzmi i ich widzialem, i oni mnie widzieli tak jak nalezy,
ale to tez jest pies z kulawą nogą, i srednio fajna zabawa, ...

> moze sa ludzie co zrobili NM w 100% chetnie skorzystam z doswiadczen

zrobilem dla swojego kompa na h323_conntrack, i dzialalo, nie mam
wiekszej sieci (czyt: inni nie chca gadac), wiec sie nie przejmowalem,
ale IMHO maskarada+netmeeting to sprawa raczej grząska...

--
Mati ([EMAIL PROTECTED])
Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support

Odpowiedź listem elektroniczym