> Czy ktoś może używa łącza stałego z TPSA ??

Tak, mam polpak 2mbit w firmie

> Chcę wraz ze znajomymi (14 osób) wziąć z TPSA usługę o nazwie DSL 1
> Mbit http://www.telekomunikacja.pl/biznes/msp/dsl/ , czy może ktoś już
> używał tego łącza, jest ono niewiarygodnie tanie , bo 694 zł brutto, i
> ma się cenowo nijak do 1 Mbit z Polpaku-T, FRAME RELAY, ATM. Czy ktoś
> może mi wytłumaczyć czym się różnią te łącza. dlaczego np. 64 Kbit
> symetrycznym łączem jest o tyyyyyyyyylllllleeeee droższe od 1 Mbit na
> DSL'u ???

Szczerze mówiąc, nie potrafię wytłumaczyć dokładnie czym się różnią,
poza tym, że technologią - ADSL to nie Frame Relay czy ATM, ale ogólnie
- łącza te sprawują się tandetnie, i mają okrutną awaryjność, w zasadzie
więcej nie działa niż działa - do tego modemy się zwieszają, i w ogóle.
Proponowałbym udać się z tym na pl.internet.polip, i zanim pytac -
poczytać, ponieważ temat iDSLi jest wałkowany tam od dobrych kilku
miesięcy i ciągle te same wnioski - tandeta :))) Oczywiście - powoli
pewnie się coś będzie zmieniać, jak to zwykle na początku istnienia
usługi, ale ... - hm - nie doradzałbym tego wyjścia, chyba, że nie
zależy wam na bezawaryjnej i komfortowej pracy.

Pozdrawiam!

--
Mati ([EMAIL PROTECTED])
Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support

Odpowiedź listem elektroniczym