> Jeden z moich klientów ma łącze InternetDSL 512. Co chwilę pada, jak
nie
> pada chodzi bardzo ładnie.
>
> Ale TPSA wycina dostęp z zewnątrz (na modemie) na porty takie ja 80
:)

skąd ty masz takie hity. TP nic nie wycina, to od abonenta zależy, czy
uruchomi sobie tzw. "pakiet zabezpieczeń na poziomie platformy
operatora".
Są do wyboru 3 profile.

Mam w firmie DSL 512 o chodzi OK. Fakt, średnio raz w tygodniu
zawiesza się
modem, ale w POLPAKU mówią, że te problemy potrwają jeszcze trochę,
dopóki
nie zmienią routerów dostępowych z Lucenta na Ericssona. Przewidywany
koniec
modernizacji wyznaczony jest na koniec I kwartału. Jeśłi chodzi o
prędkośc to średnio
40-50 przychodzący, wychodzący 10.

Odpowiedź listem elektroniczym