czesc,

mam system na raid1 promisa 20276. Sciagnalem kiedys plytke instalacyjna z
2.4.20 i ladnie wszystko poszlo i mam pieknie /dev/ataraid/d0 i mirroring.
Kiedys nawet przetstowalem odtworzenie systemu z jednego z dyskow i poszlo
bezblednie, dokladna kopia sie zrobila.

teraz kompiluje kernela 2.4.20, biore konfiguracje z tego, co teraz chodzi
i po reboocie jest:
kenrel panic VFS: uneable to mount root fs on 72:01

z tego co widze, to wykryl kontroler PDC20276
probowalem zapodac:
append ide2=0x..,11 ide3=.....,11 i powiedzial, ze mu sie przerwania nie
spodobaly, a sa wziete z /proc/pci i ustawione wedlug przepisu z:
http://tldp.org/HOWTO/ATA-RAID-HOWTO/

probowalem tez uruchomic nowy kernel z parametrem root=/dev/ataraid/d0p1
ale tez nie moze / podmontowac.

Co ja robie zle??, moze sa jakies inne parametry dla root-a??
moze jakos tak: linux root=7201, hmm.. ale przeciez przy takiej samej
konfiguracji jak tej z plytki powinien pojsc bez zadnych parametrow..

aha. nie daje mu initrd, bo tam wyzej pisali, ze jest niepotrzebny.

Pozdrowienia,

Maciej