Użytkownik Michał Byrecki napisał:
On Mon, 24 Mar 2003 14:15:36 +0100 (CET)
Uaciata Klufecka <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Ja. Używam w domciu identyczną.W modules.conf mam wpis:
### update-modules: start processing /etc/modutils/bttv
options bttv card=37 tuner=1 radio=1 bttv_debug=1
### update-modules: end processing /etc/modutils/bttv

Jak by nie chodzilo na moich ustawieniach, popróbuj pozmianiać tunery i
pll. Do swoich ustawień musiałem parę razy popróbować zanim poszło.

OK, tylko co masz w /etc/modutils/bttv?
Nie mam takiego pliku, a tez nie wiem co ma w nim byc :) A z drugiej strony za bardzo biegly w linuksie nie jestem. Zrobilem to podobnie jak tutaj napisales, z tym ze nie dopisalem tego do modules.conf tylko odpalilem modprobe z takimi parametrami. Nie wyszlo, wiec moze jednak tak nie mozna robic ;P

Drugie spostrzezenie, xawtv podczas  uruchomienia wyswietla:
This is xawtv-3.82, running on Linux/i686 (2.4.18)
Xlib:  extension "XVideo" missing on display ":0.0".
Xlib:  extension "XVideo" missing on display ":0.0".
WARNING: Your X-Server has no DGA support.
WARNING: couldn't find framebuffer base address, try manual
         configuration ("v4l-conf -a <addr>")

Rozumiem, ze mam to konfigurowac recznie, ale co w miejsce addr wpisac? Moze cos mam nie wkompilowane w jajko?

Zas podczas zmiany kanalu:

ioctl: VIDIOCCAPTURE(int=1): ZÅ‚y argument
ioctl: VIDIOCCAPTURE(int=0): ZÅ‚y argument
ioctl: VIDIOCCAPTURE(int=1): ZÅ‚y argument
ioctl: VIDIOCCAPTURE(int=0): ZÅ‚y argument

Moj modules.conf
http://klusek.michu.pl/modules.conf
Jezeli ktos by mogl mi powiedziec co w nim zmienic bede wdzieczny.

pozdro.
--
"Mężczyzna może być szczęśliwy z każdą kobietą, o ile tylko jej nie kocha." (Oskar Wilde)

Odpowiedź listem elektroniczym