ja mam inny problemz ta karta:
xvideo przy skalowaniu powyzej pewnej wartosci (wysoka rozdzielczosc tv: 7xx na
yy nie pamietam dokladnie...) kraczy sie, tzn:
czesc obrazu (powiedzmy 25% z prawej strony) jest wyswietlane co 2 linie,
reszta (co dwie linie) nachodzi na 25% prawej strony...

po przeskalowaniu dalej (np wiecej niz jakies 1.2x wogole nastepuje niewiemco
i wtedy calkowice nie widac obrazu, jest taki kolorowy mix)

dziwne jest to ze np. mplayer skaluje bardzo ladnie uzywajac xvideo;

karta: zintegrowany trident blade 3d
tv: Pixelview (jak w temacie)

ma ktos pomysl co moge zrobic aby ogladac tv fullscreen? (poza odpalaniem
windows?)

pzdr
yanek
PS Dzis bede przinstalowywal mojego debianka, mam go od kartofelka
(ma jakies 4 lata ;)
--
Andrzej DalasiƄski                      | We are Microsoft.
http://www.ocelotl.eu.org               | What you are experiencing