Aby dokladnie naswietlis sprawe
jest siec lokalna i np. 2 kompy i serwer do ktorego przylaczone sa 2 WAN
jezeli ustawimy:
routing KOMP_1 przez WAN_1
routing KOMP_2 przez WAN_2

wszystko dziala pieknie
ale jezeli na serwerze postawimy squid'a
to wszystko idzie mi przez WAN_1
oczywiscie nie ma default route jest konkretny routing z KOMP_1 przez
WAN_1 i z KOMP_2 przez WAN_2

i teraz ktos chce by, KOMP_1 szedl tylko przez WAN_1, a KOMP_2 przez WAN_2
i po srodku proxy, stad to pytanie

     Pozdrawiam
Stanislaw Bierowka
[EMAIL PROTECTED]