From: Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, May 16, 2006 11:05 PM
To: debian-user-polish@lists.debian.org
Cc: debian-user-polish@lists.debian.org
Subject: Re: /home

On Tue, 2006-05-16 at 22:03 +0200, stentor wrote:

>     aha, no i czy to jest praktykowane na serwerach ze user
>     lazi i podglada co chce.

Oh to jak najbardziej jest praktykowane. Ja chodząc sobie w ten sposób po
dysku uczelnianego komputera znalazłem informacje o tym jak poszły sesje
ludziom z piątego roku, co pozaliczali w ciągu nauczania, kiedy itp. Jakies
takie sprawozdania dołączane do magisterki. Admin zapomniał odjąć "r" od
praw plików. Takie pierdoły w sumie małe mogą mieć znaczenie (inna sprawa,
że nigdy nie wiemy jaka informacja może mieć znaczenie, vide:
socjotechniki), gorzej, że tam były też PESELe, które już np. razem z
numerem karty bibliotecznej stają się loginem do systemu bibliotecznego.

Co dowodzi, że to jest praktykowane :-).

Pozdrawiam.

Robert.