Dzięki:) Serwera DHCP niema, może użyłem złego słowa... Router jest
postawiony na wirtualnej maszynie VMWare. Na jednym interfejsie jest stały
publiczny adres IP (most sieciowy do mojej sieciówki), a na drugim
(HostOnly) 192.168.24.1. Na drugiej maszynie Windows XP, z jednym
interfejsem sieciowym (HostOnly). Adres IP to: 192.168.24.2. Jak udostępnić
maszynie z Windowsem XP, pół mojej lokalnej podsieci (255.255.255.128)???
Podsięć nie musi być lokalna może być dowolna - mogę odpiąć interfejs "WAN"
przy routerze...