W dniu 3 kwietnia 2009 22:32 użytkownik Aleksander Kurczyk <
codemaster2...@gmail.com> napisał:

> W dniu 3 kwietnia 2009 22:02 użytkownik Piotr Najduk <naj...@dami.pl>napisał:
>
>  > Thx

> Dzięki, właśnie oto mi chodziło!!!
> PS: Zażuć jeszcze trochę takich keywordsów. Wiedzy nigdy za wiele...
>
> --
> Pozdrawiam
> Aleksander Kurczyk

Jakie są prędkości połączeń między systemami autnomicznymi??? Są one liczone
w gigabitach, terabitach??? Do ilu systemów autnomicznych można podłączyć
jeden router??? Jest jakiś limit??? Słyszałem że istnieje coś takieog jak
rdzeń internetu. Jak to się ma do połączeń bezpośrednich między systemami
autonomicznymi???

Aleksander Kurczyk

Odpowiedź listem elektroniczym