Zainstalowałem VirtualBox Guest Additions i iksy już normalnie startuję. Mam
teraz kolejny problem, tym razem z KDE, mianowicie po starcie wyświetla się
kilka okienek, po chwili wyłączaają sie one, a ja zostaję z czasnym
ekranem:( Czy macie jakieś pomysły??? Dodam że chodzi tutaj o KDE4.

Aleksander Kurczyk