Ja kiedyś używałem KDE jak jeszcze była wersja 3.2, ale później przesiadłem
się na GNOME. Niedawno zobaczyłem KDE4 na screenach i mi się bardzo
spodobało, więc postanowiłem się przesiąść ale zanim odepnę wszystkim neta
żeby zainstalować system chciałem je przetestować w wirtualnej maszynie.
Jest jakaś opcja instalacji Squeeze za pomocą instalatora z płytki
netinstall Lennego??? Mogę jakoś zmienić repo czy coś???