> Det skulle det vÀl kunna vara, men eftersom den bufferlista man fÄr
> frÄn (buffer-list) byter ordning kommer jag inte pÄ just nu hur det
> skulle kunna fungera som du antagligen vill.  Det Àr möjligt att det
> finns nÄgra hooks man kan haka fast sig i och implementera en egen
> bufferlista som man sedan kan anvÀnda för att hoppa pÄ det viset, men
> det Àr nog inte vÀrt anstrÀngningen.

SÄ hÀr mycket har jag spekulerat sjÀlv och dÀrav mailet till listan...

Dock sÄ tycker jag nog att det skulle vara vÀrt anstrÀngningen, i alla fall om
jag kunde lisp. TÀnk bara pÄ all tid man skulle spara om man slapp
C-x-b-[bokstav]-tab-[bokstav]-tab osv....:-) Det Àr frÀmst detta som gör att
jag inte anvÀnder emacs till programmering.

/Daniel

Till