Serdar hocam, dediginiz durum aynen dogru.
Ben web üzerinden takip ediyordum, yani debian'in bana mail yoladigni
bilmiyordum.
Thunderbird ile gönderdigimde, oluyordu, demeki mutt bunu anlamis.
Ben üye oldum, simdi yoliyacami L yaparak yoliyacam.
Yani sizin yoladadiginiz mailin altina gelmesi lazim simdi.

suan sadece c tusu olmuyor, onu da heryere baktim ama bir türlü bulamadim.
Ayriyeten birde benim yolladigim mailer, mutt'un threadinde yer almiyor.
Sadece web üzerinden görebiliyorum, muttda görünmüyor.

--
Fatih Arslan
www.sabutay.org