Merhaba,

1-2 saat önce upgrade yaptım, sistemi yeniden başlattığımda boot
sırasında kernel birşeyler söyledi (upgrade ile ilgisi olmayabilir), bu
mesaj tam fstab da belirtilen diskler yüklendikten sonra çıkıyor,
moduller eklenirken yani. fstab'ı kontrol ettim, bir problem
yok. /var/log daki system.log, messages,log, kern.log, dmesg ve bilimum
diğer log'lara baktım temiz görünüyorlar.  Biraz komik bir durum oldu.
Sistemi birkaç kez tekrar başlattım, ama bir türlü okuyamıyorum :) Çok
hızlı geçiyor... log larda da bir şey yok. Sizce ne yapmalıyım? Kernel
Boot'un sadece ekrana düşen mesajlarını hiçbir yerde göremedim bunları
tutmanın bir yolu var mı? Ya da boot u bir şekilde yavaşlatabilir miyim?
Ben 15 kere yeniden başlatıp okuyamayınca sinir krizi geçirir gibi olup
buraya yazmaya karar verdim :)

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

Murat Sağlam