Merhaba Tüm arkataslara;
01.01.2007 Tarih li DVD imajını cektim ve Toshiba Satelite L 10 Notebook a
kurulum yaptım. Kurulum normal sekilde bitti yalnız kurulum esnasında bazı
degisiklikler yapılmıs Ekran cözünürlügü falan soruyor. Bunların hepsine olması
gereken degerleri girdim ve kurulumu bitirdim. Makina reset ettikten sonra
XWindow siteminde sıkıntı olgunu gördüm. Xorg yapılandırmasın da kbd
bulunamıyor gibi hatalar verdi. Onceki etch kurulumlarındaki Xorg
yapılandırmasını aynı sekilde yaptım isede sonuc vermedi.

bu konuda bir fikri olan arkadas varmı?

Hakan COSKUN

Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen
posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com

Cevap