Merhaba, aynı sorunu ben de yaşadım. Sistemi ilk kurduğumda "apt-get"
komutunu kullanmıştım. Fakat, kdb ve mouse modullerini yüklemediği gibi,
nvidia olan ekran kartım için default olarak ati ekran kartı sürücülerini
yüklemişti.
 Sistemi tekrar kurdum. Bu sefer "aptitude" komutunu kullanınca hiç bir
problem yaşamadan KDE' ye giriş yaptı, ayrıca da ekran kartı olarak "vesa"
sürücülerini yükledi. Nvidia için gerekli değişikliği yapınca da herşey
rayına oturdu.
  Bu sıkıntı Hakan COSKUN arkadaşımızın belirttiği gibi 01.01.2007 tarihli
testing cd'lerinde yaşandı. Daha önce hiç olmamıştı.
  İyi çalışmalar...

Cevap