bence en sağlıklısı eğer varsa disket hazırlayıp,linux u disketten boot
ettirmek. hdd nin mbr ine dokunmuş olmıyosunuz.  Böylece de  windows un boot
olayı ile ilgili hiç bir şey e dokunmuş olmuyosunuz.

30.03.2007 tarihinde Berker Peksağ <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

 Merhabalar;

3 bölüme ayrılmış(XP, 2003 ve Arşiv) sabit diskimde, Windows Server 2003
yerine Debian kurmayı planlıyorum.

Debian ve diğer dağıtımlarla uzaktan ilgili olduğum zamanlarda Windows'un
aynı sabit disk üzerinde Linux tabanlı bir dağıtım bulunduğunda boot
edilirken sorun çıkardığına dair bir şeyler okumuştum.

Acaba bu sorun gerçekten var mıdır ve varsa nasıl çözümlenebilir?

İlginize şimdiden teşekkürler.

*Saygılarımla,*

*Berker PEKSAĞ.*

Cevap