Text tabanlı program ile HD bölmek her zaman kolay değildir. HD'sin deki
bilgileri uçurup, sağda solda ağlayan çok insan gördük. Tabi ben soruyu
soran zat için böyle düşünüyor değilim. Ama insanın kafası dalgın olur vs.
Text tabanlı kurulum programından da son derece pratik ve kolaydır partition
programları ile uğraşmak.

Hemde üstüne üstlük programın ücretsiz ve GNU alternatiflerini de
yazıyoruz. Bilgi kaybetmeden, partition silmeden yapılabilecek en kestirme
yöntem budur.

"Neyse daha fazla uzatmayacam bildiginiz gibi yapin."

Evet ben böyle yapıyorum ve çok iyi oluyor.

Sevgiler :)

On 3/31/07, Onur Aslan <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Sacmalik olan insanlari gerek olmadigi halde bir partition programiyla
ugrastirmaniz. Neyse daha fazla uzatmayacam bildiginiz gibi yapin.

blackwind wrote:
> Öyle kafadan partition silmek saçmalık. Altı üstü Bootmanager Ntldr
yerine
> Grub kullanıp, Grup üzerinden diğer işletim sistemlerine ulaşılacak.
Bunun