On Wed, Jun 25, 2008 at 3:34 PM, ozan ay <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Sayın Debian kullanıcıları,
>
> Ben debiana yeni başladım ve dizustume debian etch kurdum. Herşey guzel
> çalışıyor kablosuz haricinde benim debiandaki cıktılar.
>
> debian:/home/ozan# lsmod | grep ipw2100
> ipw2100                64048  0
> ieee80211              29480  1 ipw2100
> firmware_class          9600  2 pcmcia,ipw2100
>

> debian:/home/ozan# cat /sys/module/ipw2100/version git-1.2.2
>
> Tam olarak ne yapmam lazım kablosuzu calıstırmam için.

Merhaba, sisteminizde kablosuz cihazinizin calisabilmesi icin gereken
firmware'ler yuklu degil. Debian, lisans sorunlarindan dolayi bu
firmware'leri ozgurce dagitamiyor, o yuzden su siteden
http://ipw2100.sourceforge.net/firmware.php kendinize uygun olan firmware'i
indirip daha sonra /lib/firmware dizinine acarsaniz, bir daha
baslattiginizda kablosuz cihaziniz calisacaktir.

kolay gelsin.

Cevap