2008/6/24 ozan ay <[EMAIL PROTECTED]>:

> Sayın ustalar Sizin dediginiz gibi
> bu komuttan versiyonun ogrenip debian:/home/ozan# cat
> /sys/module/ipw2100/version git-1.2.2
> uygun  firmware dosyasini /usr/lib/hotplug/firmware dizinine attım. fakat
> bir değişiklik olmadı.
> bir arkadasımız hotplug yuklemem gerektigini soylemisti fakat hotplug
> yuklemeye calısınca apt-get bir suru dosyayı kaldırmak isedi bende iptal
> ettim.
> apt-get yuklenmiş dosyaları kaldırmak istiyor. Nasıl bir ayarla yuklemem
> gerek yada bu dosyaları kaldırdıktan sonra nasıl tekrar tuklemem gerek.
> [...]
merhaba, su adresten http://ipw2100.sourceforge.net/firmware.php  kendinize
uygun firmware'i indirdikten sonra bu indirmis oldugunuz sikistirilmis tgz
uzantili dosyayi /lib/firmware dizinine actiktan sonra konsolda root olup
modprobe ipw2100 komutunu verip baglantinizi kontrol edebilir misiniz?

kolay gelsin.

Cevap