> restas - kio?
Pardonu, netradukitaj elementoj; antauxe mi fintradukis multajn.

> vere ne bone svage tradukitaj
En trunk/sc/source/ui/src.po estas tiaj svage markitaj tradukoj.
Donald donis ekzemplojn, mi ankaux memoras PNG = JPG ;).

Donald: pri listo de novaj dosieroj:
Se vi uzas poEdit, gxi havas katalogadministrilo kiu listigas la dosierojn kun
nombroj svagaj/netradukitaj. Tio suficxu, cxu?

Tim:
mi auxtomate plenigis kelkcent tradukojn, kio tamen ne konservis la originan
linilongojn :o( - pli bone tamen, ol retraduki, eventuale alimaniere.

Machen Sie Yahoo! zu Ihrer Startseite. Los geht's:
http://de.yahoo.com/set