De: Bertilo Wennergren
> Mi ĵus aldonis cimon pri la ŝvebaj helpotekstoj en la nova ĉapela OOo:
> Ŝajnas, ke amasoj el tiuj helpotekstoj estas ankoraŭ en la Angla, eble eĉ
> ĉiuj el ili. :(

Jes, la helpo gxenerale ankoraux ne estas grande tradukita. Temas pri kvanto
kiu ecx superas la reston. Tamen ankaux estas konsiderinda progreso. Do ni
kontinuu.

Malgraux tio mi tre gxojis pri la jxusa versio. Post iom da lacigxo mi nun
denove dauxrigos la tradukadon. Cxu la definitivaj retpagxoj jam devas esti
preparataj?

Joop Eggen

      ________
Yahoo! Clever: Stellen Sie Fragen und finden Sie Antworten. Teilen Sie Ihr
Wissen. www.yahoo.de/clever